måndag 24 augusti 2009

Målartvätt i sprayform

Vårt staket är nu för tiden skinande vitt. Detta beror på att undertecknad har gjort ett makalöst verk under sommarens små regnstopp. Men vi ska inte fokusera på det utan något jag inte tidigare har provat.
Målartvätt i sprayflaska! Tidigare har jag använt vanlig där man först tvättar med vatten, väntar...... Stryker på, väntar....... Spolar av, väntar.... Å nu äntligen kan man måla. Med sprayen så spayar man på och torkar av, färdigt. Min rekommendation för detta är varm. Vad jag däremot inte rekommenderar är billiga penslar från ÖB. Vid köpet av dessa hörde jag Martin Timells ord inom mig: "Snåla inte vid köp av pensel det lönar sig att lägga på några extra kronor" Å mina vänner, lyssna på Martin! För dessa billiga penslar är kass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar